Potek terapije

Potek bioresonančnega testiranja

Bioresonančno testiranje je popolnoma neboleče in neinvazivno. Testirana oseba lahko mirno sedi in je preko specifičnih elektrod povezana z bioresonančnim aparatom. Vse snovi v človeškem telesu oddajajo specifična elektromagnetna nihanja in predstavljajo informacijsko polje posameznika, ki ga terapevt testira/meri s pomočjo aparata. To obsega celice, tkiva, organe, hormone, imunske celice, patološke mikroorganizme (viruse, bakterije, parazite, glivice), meridiane, težke kovine, toksine, cepiva, ostanke hrane idr. Vse to »sestavlja« naš organizem. Prisotnost nihanj različnih snovi v telesu ugotavljamo s pomočjo vzorcev v ampulah.

V Bioresonančni kliniki v največji meri delamo z Baklayanovimi testnimi seti in imamo obširno zbirko ampul, s pomočjo katerih lahko izvajamo poglobljeno diagnostiko in terapijo celotnega telesa.

Elektromagnetna nihanja snovi iz ampul se med testiranjem ali terapijo usmeri skozi bioresonančni aparat preko izhodne elektrode na pacienta, ki zato pride v interakcijo z nihanji/informacijo testirane snovi (npr. z informacijo o jetrih, prebavnem sistemu, kandido, itd.). S pomočjo te „provokacije“ iščemo identična nihanja v človekovemu informacijskem polju. Če je v človekovemu polju popolnoma enako nihanje, kot ga pošiljamo prek izhodne elektrode, se nihanji ujameta, seštejeta in pride do resonance. Resonanco ugotavljamo s tenzorjem, ki je nekakšna mešanica preproste antene in nihala. Na ta način najdemo različne bremenitve – alergijske, avtoimunske, toksične, infekcijske, hormonske in druge.

Med testiranjem zaradi možnih vplivov na kakovost testiranja odsvetujemo kovinske predmete in vire sevanja (mobiteli).

Prvi obisk – diagnostično testiranje

Na prvem obisku se s pacientom poglobljeno pogovorimo o prisotnih težavah, navadah itd. Nato opravimo diagnostični pregled s pomočjo testnih ampul, ki večinoma obsega:

• pregled energijskega stanja posameznika po načelih tradicionalne kitajske medicine,
  • pregled obremenitev organskih sitemov ter posameznih organov,
  • testiranje prisotnosti specifičnih toksinov v notranjem okolju,
  • testiranje obremenitev z energijskimi blokadami kot so npr. elektrosmog (vpliv mobitelov, wifi-ja itd.), radioaktivnost in brazgotine,
  • testiranje patoloških bremenitev ter njihovih žarišč v telesu (glivičnih, bakterijskih, parazitskih in virusnih),
  • testiranje avtoimunskih reakcij,
  • pregled hormonskega stanja,
  • testiranje obremenitev s težkimi kovinami, cepivi in drugimi toksičnimi snovmi,
  • testiranje alergij in intoleranc na hrano; sezonskih alergij
  • testiranje ustreznih prehranskih dopolnil na nivoju mitohondrijev (»celičnih tovarn«, ki so zadolžene za produkcijo energije).

Po končani diagnostiki se s pacientom pogovorimo o nadaljnjem terapijskem načrtu, ustrezni prehrani ter morebitnem jemanju prehranskih dopolnil po načelih ortomolekularne medicine.

Potek enega termina terapije

Bioresonančne terapije potekajo praviloma enkrat tedensko (seveda so tudi izjeme) in trajajo pb. 1 uro. Pri terapijah sledimo postavljenemu terapijskemu načrtu glede na diagnostično testiranje in postavljenemu protokolu terapij. Pri vsakem obisku preverimo preostale bremenitve in njihovo »jakost«, ter jih postopno odpravljamo na način lupljenja čebule.

V principu ena terapija obsega:

• Osnovno harmonizacijsko terapjio.
  • Usmerjeno terapijo za razreševanje specifične bremenitve, ki je na vrsti glede na diagnostično testiranje (npr. kandida, virus, težke kovine idr.)
  • Stabilizacijsko terapijo: podporo organov, organskih sistemov, hormonske slike, meridianov in delovanja celic na novoju mitohondrijev.

Nivo delovanja, jakost, čas trajanja in frekvenco nihanj pri vsaki terapiji posebej nastavimo in individualno prilagodimo. Napredek s pomočjo bioresonančne aparature vsakič znova preverimo – zelo dober indikator napredka je nižanje jakosti določene bremenitve posameznika (npr. jakost s katero virus obremenjuje naše telo).

Ne pozabimo, da je vse v našem organizmu pretok življenjske energije in da je proces uspešne samoregulacije pravzaprav potovanje v preteklost, skozi vse plasti življenja nazaj v času. Pri bioresonančni terapiji se najprej lotimo površinskih plasti, katerih postopno čiščenje nam omogoča prehod na globlje, kronične ravni našega organizma.